Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Jawa - historie firemní značky
Minařík, Miloš ; Kopecký, Ladislav (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Práce sleduje vznik, historii a působení úspěšné domácí značky motocyklů i automobilů - Jawy. Průřezově zachycuje její fungování v rozdílných politicko-ekonomických systémech, kterými za 83 let svého života prošla a sleduje změny pozice a vnímání hodnot značky v čase. Práce se věnuje neobyčejné osobní i profesní dráze zakladatele značky Ing. Dr. h.c. Františka Janečka a sleduje proměnu jím založeného podniku, který se transformací ze zbrojního závodu vypracoval na lídra domácího trhu s motocykly a v poválečných podmínkách se široce prosadil na světovém trhu. Největší prostor dostává období 30. let, kdy Jawa zahajuje svou činnost a proces budování značky. Tento proces je představován v jeho komplexním rámci, který vysvětluje a komentuje, ale zároveň práce sleduje celý systém metod propagace značky, který podpořil její výrobní politiku a dohromady vedl k úspěšnému budování hodnoty značky. které k tomu účelu firma provozovala. Komunikace a aktivity značky jsou detailně analyzovány a konfrontovány s pohledem současného marketingového diskurzu. Specificky si pak práce všímá hlavně oblasti sportu a trendů v životním stylu, které značka aktivně spoluutvářela a která. Sportovní propagace značky je představena i jako širší koncept, který značka využila k vybudování své pozice a známosti v domácím i světovém...
Jawa - historie firemní značky
Minařík, Miloš ; Kopecký, Ladislav (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Práce sleduje vznik, historii a působení úspěšné domácí značky motocyklů i automobilů - Jawy. Průřezově zachycuje její fungování v rozdílných politicko-ekonomických systémech, kterými za 83 let svého života prošla a sleduje změny pozice a vnímání hodnot značky v čase. Práce se věnuje neobyčejné osobní i profesní dráze zakladatele značky Ing. Dr. h.c. Františka Janečka a sleduje proměnu jím založeného podniku, který se transformací ze zbrojního závodu vypracoval na lídra domácího trhu s motocykly a v poválečných podmínkách se široce prosadil na světovém trhu. Největší prostor dostává období 30. let, kdy Jawa zahajuje svou činnost a proces budování značky. Tento proces je představován v jeho komplexním rámci, který vysvětluje a komentuje, ale zároveň práce sleduje celý systém metod propagace značky, který podpořil její výrobní politiku a dohromady vedl k úspěšnému budování hodnoty značky. které k tomu účelu firma provozovala. Komunikace a aktivity značky jsou detailně analyzovány a konfrontovány s pohledem současného marketingového diskurzu. Specificky si pak práce všímá hlavně oblasti sportu a trendů v životním stylu, které značka aktivně spoluutvářela a která. Sportovní propagace značky je představena i jako širší koncept, který značka využila k vybudování své pozice a známosti v domácím i světovém...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.